Voor iedere €10,00 die u aan theatertickets besteedt, ontvangt u van ons een (digitaal) Cooltje. Het aantal gespaarde Cooltjes vindt u terug op uw reserveringsbevestiging en op uw eigen ‘Mijn Cool’-account op internet. 

De artikelen waarvoor u uw Cooltjes kunt inzetten vindt u terug in de online Coolshop en in de fysieke shop in de foyer tegenover de servicebalie. Alle artikelen kunt u zowel bij onze servicebalie als online (m.u.v. de merchandise artikelen) bestellen. 

Online bestellen tegelijk met het reserveren van kaarten
Bij het reserveren van kaarten krijgt u - indien u genoeg Cooltjes heeft gespaard - in het bestelscherm automatisch de optie om uw Cooltjes in te wisselen voor bijvoorbeeld een nagenietarrangement of themadiner. In het betaaloverzicht ziet u vervolgens de artikelen staan die u kunt bestellen met uw Cooltjes. U ziet deze artikelen alleen staan als u voldoende Cooltjes heeft gespaard. De bestelde artikelen worden u per post toegezonden. 
 
Online bestellen zonder het reserveren van kaarten
De artikelen uit de Coolshop kunt u ook zonder het reserveren van kaarten bestellen. Hiervoor klikt u op het winkelwagentje rechtsboven in beeld en logt in met uw e-mailadres en wachtwoord. U krijgt onder 'artikelen' dan direct te zien welke artikelen u voor uw Cooltjes kunt bestellen. U ziet deze artikelen alleen staan als u voldoende Cooltjes heeft gespaard. De bestelde artikelen worden u per post toegezonden.

Aanschaffen bij de servicebalie
Tegenover de servicebalie van Cool bevindt zich de fysieke Coolshop met daarin alle artikelen waarvoor u uw Cooltjes kunt inzetten. Het aanbod van merchandise artikelen wordt continue aangevuld en is vanwege de beperkte voorraad (meestal slechts één stuks) uniek. De artikelen uit de fysieke shop kunt u met uw Cooltjes afrekenen bij de servicebalie van Cool. 
 
Cooltjes blijven ook de volgende seizoenen geldig dus u hoeft ze niet meteen te verzilveren.